Luisterboek downloaden - De Marketingbox van Kris Brees

Luisterrijk - De downloadshop voor luisterboeken Luisterrijk - De downloadshop voor luisterboeken - Home Thuiswinkel Waarborg Certificaat Luisterrijk - De downloadshop voor luisterboeken - Home

Actueel

Categorieën

Specials

Leeftijden

Talen

Prijs

Snel zoeken

In de spotlight

Service

Over Luisterrijk

Contact

Veilig afrekenen

9789077387573 -

De Marketingbox

Serie met 10 delen
Alles wat nodig is voor een marketingplan: van internetmarketing tot marketingcommunicatie, van marktonderzoek tot innovatie. Serie met 10 delen.

Spreker(s):

Audiouitgave:

Publicatiedatum:
05-12-2008

Speelduur:
11 uur 9 min

Bestandsgrootte:
537 MB

Formaat:
mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app

Luisterrijk download-prijs:
€ 195,01
Niet meer leverbaar.
 
Beschrijving
In de huidige concurrentiegevoelige en klantgedreven wereld kan niemand meer om marketing heen. Commercieel denken en doen is tegenwoordig vereist binnen alle lagen van de organisatie. Binnen elke organisatie zijn een marktgerichte strategie en de uitwerking op praktisch detailniveau een vereiste. De Marketingbox beslaat dit gehele marketingveld: van internetmarketing tot marketingcommunicatie, van marktonderzoek tot innovatie. De eerste aflevering behandelt het vaststellen van de strategische uitdagingen en het samenstellen van een marketingplan. De volgende negen afleveringen zijn praktische vertaalslagen voor diverse deelgebieden van de strategie. Hierbij krijgt u de instrumenten aangereikt die de hedendaagse marketeer ter beschikking staan. De reeks staat onder redactie van ICSB Marketing en Strategie.

De Marketingbox bevat de volgende tien delen, elk met de volledige tekst als pdf-bestand:

1. Marketingstrategie en planning (2 delen)
2. Internetmarketing
3. Innovatie: van idee tot introductie
4. Relatiemarketing en CRM
5. Merkenmanagement
6. Marktonderzoek
7. Multichannel management
8. Marketingcommunicatie
9. Beleveniseconomie
10. Marketing performance

De delen zijn ook als losse luisterboeken beschikbaar. Klik op bovenstaande titels voor meer informatie.

Over de auteurs
Drs. Kris Brees is na zijn afstuderen aan de K.U. Leuven en de postuniversitaire opleiding Bedrijfsconsulent voor de K.M.O. (MKB) aan de slag gegaan als marketeer bij Vandemoortele (België).

Na 5 jaar heeft hij zijn marketingervaring aangewend bij Bestfoods. Vanaf 2001 werd Kris marketingmanager KNORR Nederland bij Unilever. Kris is sinds 2005 verbonden aan ICSB waar hij, in de rol van sherpa, teams coacht in het benoemen van een visie en strategie en in het bepalen van een innovatieagenda, prioriteitstelling en uitvoeringsagenda voor een organisatie of een merk.
Yousri Mandour is sinds januari 2006 partner bij ICSB. Na zijn afstuderen in 1998 aan de Erasmus Universiteit Rotterdam is Yousri als adviseur bij ICSB in dienst getreden. In deze periode heeft hij leiding gegeven of is betrokken geweest bij een breed scala aan adviesprojecten.

Yousri is gespecialiseerd in strategie, onderzoek en innovatie management. Over deze onderwerpen schreef hij boeken als Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen en Doelgericht Vernieuwen.

Yousri treedt regelmatig op als trainer of gastspreker tijdens in-company trainingen en congressen. Op Business Universiteit Nyenrode doceert hij het vak Research in Business Administration.
Drs. Dorien van der Heijden is sinds 1991 verbonden aan ICSB waar zij in 1996 senior adviseur, en in 1998 partner werd. Inmiddels heeft zij vele ondernemingen begeleid bij het opstellen van ondernemings- en marketingplannen, en deed zij ruime ervaring op met strategische beleidsplannen. Dorien heeft ruime ervaring met het op maat ontwikkelen van workshops en met uiteenlopende groepen te werken aan kennisoverdracht en implementatie van methodieken.

Dorien studeerde bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam met commerciële beleidsvorming als specialisatie, en behaalde in 1992 haar doctoraal.
Drs. Rob Beltman is partner bij ICSB Marketing en Strategie en gespecialiseerd in het versterken van de klantoriëntatie van ondernemingen. Ook het opzetten en uitvoeren van klant- en marktonderzoek en de integratie van Informatie en Communicatie Technologie in de marketingstrategie behoren tot zijn expertisegebieden.

Rob doceert onder andere onderwerpen als ‘Research Methods’ en ‘CRM’ op MBA-niveau. Naast vele artikelen en whitepapers verscheen onder zijn redactie het boek CRM: de klant centraal in de serie MarketingWijzer. Rob studeerde Bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en rondde met succes een internationale Masterstudie af aan de École Supérieure de Commerce de Lyon, Frankrijk.
Liefhebbers van dit luisterboek bestelden ook:
€ 0,00
Gratis lezing van Maarten van Rossem over het belang van de persoon Hitler voor de opkomst en ondergang van het Derde Rijk.
€ 199,00
Deze audioreeks richt zich op succesvol acteren in veranderprocessen. Het gaat om veranderingen van een bestaande situatie naar een toekomstig gewenste situatie.

Bestsellers

  1. luistervoorbeeld
    1
  2. luistervoorbeeld
    2
  3. luistervoorbeeld
    3
  4. luistervoorbeeld
    4
  5. luistervoorbeeld
    5
  6. luistervoorbeeld
    6
  7. luistervoorbeeld
    7
  8. luistervoorbeeld
    8
  9. luistervoorbeeld
    9
  10. luistervoorbeeld
    10

Twitter



Veilig kopen

Cadeaukaarten

  • Luisterrijk accepteert de Boekenbon. Luisterrijk accepteert de Nationale EntertainmentCard. Luisterrijk accepteert de VVV Giftcard. Luisterrijk accepteert de Webshop Giftcard. Luisterrijk accepteert de YourGift Giftcard.
  •  
    Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW