Luisterboek downloaden - Met tevreden klanten schiet je weinig op van Jos Burgers

Luisterrijk - De downloadshop voor luisterboeken Luisterrijk - De downloadshop voor luisterboeken - Home Thuiswinkel Waarborg Certificaat Luisterrijk - De downloadshop voor luisterboeken - Home

Actueel

Categorieën

Specials

Leeftijden

Talen

Prijs

Snel zoeken

In de spotlight

Service

Over Luisterrijk

Contact

Veilig afrekenen

9789089652980 - BZ

Met tevreden klanten schiet je weinig op

Maak van klanten ambassadeurs
Tientallen prikkelende adviezen om van klanten ambassadeurs te maken. Het loont om de verwachtingen van je klanten te overtreffen, zodat zij ‘over je roepen’. Met als resultaat: méér dan tevreden klanten.
Auteur(s):

Spreker(s):

Uitgeverij:

Audiouitgave:

Publicatiedatum:
05-04-2016

ISBN:
9789089653390

Speelduur:
0 uur 52 min

Bestandsgrootte:
72 MB

Formaat:
mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app

Luisterrijk download-prijs:
€ 9,95
 
luistervoorbeeld
Beschrijving
Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang niet meer vanzelfsprekend en klanten bevelen je ook niet zomaar even aan bij anderen. Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je dan ook weinig op. De kunst is om van klanten ambassadeurs te maken. Want als je daarin slaagt, zul je ontdekken dat klantentrouw nog steeds bestaat en dat nieuwe klanten je via mond-tot-mondreclame weten te vinden.

In dit luisterboek presenteert bestsellerauteur Jos Burgers tientallen prikkelende adviezen om van klanten ambassadeurs te maken. Hij laat zien dat het loont om de verwachtingen van je klanten te overtreffen, zodat zij ‘over je roepen’ – en hoe je daar direct mee kunt starten. Met als resultaat: méér dan tevreden klanten!

• Tientallen praktische en direct toepasbare adviezen voor profit- en non-profitorganisaties

• Geïllustreerd met veel herkenbare en aansprekende voorbeelden uit de praktijk

• Ingesproken door Jos Burgers zelf

Inhoud
1. Met tevreden klanten schiet je weinig op
2. 10 goede redenen om klantgerichter te worden
3. Wanneer ben je als organisatie op en top klantgericht
4. Verwachtingen overtreffen begint met niet te veel beloven
5. Behandel de ander zoals de ander behandeld wil worden
6. Maak het verschil in het contact met je klant
7. Goed voorbeeld doet goed volgen; slecht voorbeeld ook
8. Wie buiten wil winnen, moet binnen beginnen

Over de auteur
drs. Jos Burgers (1951) is een van de meest gevraagde managementsprekers in Nederland. Hij was tien jaar werkzaam in verkoop- en marketingfuncties bij een technische groothandel. Na een studie Bedrijfseconomie aan de universiteit in Tilburg was hij ruim tien jaar als docent Marketing & Marktonderzoek verbonden aan Fontys Hogescholen te Eindhoven. Daarna adviseerde hij gedurende een tiental jaren bedrijven en instellingen op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid.

Tegenwoordig richt hij zich volledig op het schrijven van boeken en het geven van presentaties, workshops en seminars. Zijn boeken en praktijkervaring vormen de basis voor de presentaties die hij geeft. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

Jos Burgers is volgens Managementboek Magazine de bestverkopende managementauteur van Nederland. Hij is auteur van bestsellers als Industriële marketing, Relatiebeheer als Groeistrategie, Professionals & Relatiemanagement, Zeven marketingwetten voor professionals, No Budget Marketing en Klanten zijn eigenlijk nét mensen! Dit laatste boek was het bestverkochte managementboek van 2006.

In 2009 schreef hij een managementroman over klantgerichtheid, met als titel Hondenbrokken. Het was het bestverkochte managementboek van dat jaar. In 2011 verscheen Geef nooit korting!, over hoe om te gaan met prijsdruk. In 2012 kwam Gek op gaten uit, over het verbeteren van de klantgerichtheid van medewerkers. Het was het bestverkochte managementboek van dat jaar.

Zijn laatste boek, uitgebracht in 2014, is getiteld De Wet van Snuf. Die titel gaat over de kracht van geven bij het versterken van relaties en is uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van 2014.
Liefhebbers van dit luisterboek bestelden ook:
€ 9,99
In dit unieke hoorcollege krijgt u van Pacelle hoogstpersoonlijk les. Ze leert u met stemtechnieken, voorbeeldzinnen en situatieschetsen uzelf rustiger en daardoor sterker presenteren.
€ 14,99
Eenvoudige maar doeltreffende aanwijzingen hoe u een visie kunt ontwikkelen, hoe u leert wat de klant precies wil en hoe u effectieve regels kunt instellen zodat uw klanten enthousiaste fans worden.
€ 19,99
In een uur krijgt u de essentie van Coveys ideeën voorgeschoteld. Zijn filosofie is van alle tijden en blijkt telkens weer jonge generaties aan te spreken. Verkorte versie
€ 13,99
In managementkringen wordt 'De zeven spirituele wetten van succes' veel gebruikt als inspiratiebron. Dit luisterboek met de integrale tekst van het boek zal zeker deze doelgroep aanspreken.
€ 39,95
Ben Tiggelaar presenteert een krachtige aanpak voor verandering in je persoonlijke leven en op je werk.
€ 14,99
Of je nu een overwerkte loonslaaf bent of een ondernemer die klem zit in het succes van zijn bedrijf, dit revolutionaire boek wijst je de weg naar een nieuw leven van weinig werkuren, veel vrije tijd en geld in overvloed.
€ 14,99
Maar al te vaak krijgt u als manager het verzoek om iets op te lossen dat eigenlijk door een ander gedaan moet worden. De auteurs leiden u stap voor stap naar de oplossing van zo'n situatie.
€ 34,95
Vrouwen houden van mannen met zelfvertrouwen. In dit luisterboek geen technieken om vrouwen te versieren, maar oefeningen om je zelfvertrouwen op te bouwen. Des te vaker je luistert, des te sterker het resultaat.

Bestsellers

  1. luistervoorbeeld
    1
  2. luistervoorbeeld
    2
  3. luistervoorbeeld
    3
  4. luistervoorbeeld
    4
  5. luistervoorbeeld
    5
  6. luistervoorbeeld
    6
  7. luistervoorbeeld
    7
  8. luistervoorbeeld
    8
  9. luistervoorbeeld
    9
  10. luistervoorbeeld
    10

Twitter



Veilig kopen

Cadeaukaarten

  • Luisterrijk accepteert de Boekenbon. Luisterrijk accepteert de Nationale EntertainmentCard. Luisterrijk accepteert de VVV Giftcard. Luisterrijk accepteert de Webshop Giftcard. Luisterrijk accepteert de YourGift Giftcard.
  •  
    Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW