Luistervoorbeeld

Super social

500+ strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijk gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn
Auteur Elja Daae
Voorlezer Elja Daae
Speelduur 5u 26m 58s
€ 24,50

Beschrijving

Je klanten zijn de hele dag online, waar blijf jij? Met dit boek bouw je onweerstaanbare sociale media waarmee je mensen echt bij je onderneming betrekt. Super social verandert de manier waarop je sociale media gebruikt. Niet als iets leuks voor erbij, maar als de basis van je communicatiestrategie. Maak van je onderneming het kloppende hart van een community waar iedereen deel van uitmaakt.

Een must-read met voorbeelden van beproefde strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijke gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn.

Details

UitgeverBookora
Publicatiedatum 22 juli 2019
ISBN 9789462551350
Taal Nederlands
Speelduur 5u 26m 58s
Bestandsgrootte 449 MB
Formaat mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app

Trefwoorden

Recensies uit de pers

Doe je best of ga van Twitter af' De meeste bedrijven en merken zitten op social, maar gedragen zich niet als zodanig. Social expert Elja Daae schreef daarom het boek 'Super Social', om op Twitter, Facebook, Instagram en LinkedIn een community te bouwen en mensen echt bij je merk te betrekken. (Frankwatching)

'8 tips om meer uit je social media kanalen te halen als ondernemer' Ondernemers en bedrijven laten nog (te) veel kansen liggen als het gaat om sociale media gebruiken om aan klanten te komen. Dat is de overtuiging van social media-adviseur Elja Daae. In haar nieuwste boek Super Social geeft zij tips hoe je dat beter kunt gaan doen. (De Ondernemer)

'Goede opbouw en prettig leesbaar' Je wordt door Elja meegenomen op de route van gewoon gebruiker naar super social in sociale media land. Ze legt uit waarom je super social moet zijn en gaat daarna via de verschillende sociale media naar waar het echt om draait: hoe je super social kunt worden. Deze opbouw nodigt Iedereen uit om over zijn eigen sociale media gedrag en resultaat na te denken. Onderweg kom je de uitdagingen en kansen tegen die er voor jou zijn. (Vakpracht.nl)

'Minder zender-denken, meer interactie' Podcast-interview met Elja Daae van Super Social: 'Juist nu behoefte aan boek over social media' Floris Hülsmann spreekt deze social-expert in De Namarama Show. (Marketingfacts)

Over de auteur
Photo Elja Daae
Elja Daae

Socialemediapionier Elja Daae is consultant, trainer en auteur van de bestseller Bloggen als een pro. Elja helpt ondernemingen om de cultuuromslag naar een open organisatie te maken, socialemediastrategieën te ontwikkelen en de sociale media te kiezen die bij hen passen.

Toon aanbod