

Met tevreden klanten schiet je weinig op
Maak van klanten ambassadeurs
Tientallen prikkelende adviezen om van klanten ambassadeurs te maken. Het loont om de verwachtingen van je klanten te overtreffen, zodat zij ‘over je roepen’. Met als resultaat: méér dan tevreden klanten.
€ 9,95
Beschrijving
Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang niet meer vanzelfsprekend en klanten bevelen je ook niet zomaar even aan bij anderen. Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je dan ook weinig op. De kunst is om van klanten ambassadeurs te maken. Want als je daarin slaagt, zul je ontdekken dat klantentrouw nog steeds bestaat en dat nieuwe klanten je via mond-tot-mondreclame weten te vinden.
In dit luisterboek presenteert bestsellerauteur Jos Burgers tientallen prikkelende adviezen om van klanten ambassadeurs te maken. Hij laat zien dat het loont om de verwachtingen van je klanten te overtreffen, zodat zij ‘over je roepen’ – en hoe je daar direct mee kunt starten. Met als resultaat: méér dan tevreden klanten!
• Tientallen praktische en direct toepasbare adviezen voor profit- en non-profitorganisaties
• Geïllustreerd met veel herkenbare en aansprekende voorbeelden uit de praktijk
• Ingesproken door Jos Burgers zelf
Inhoud
1. Met tevreden klanten schiet je weinig op
2. 10 goede redenen om klantgerichter te worden
3. Wanneer ben je als organisatie op en top klantgericht
4. Verwachtingen overtreffen begint met niet te veel beloven
5. Behandel de ander zoals de ander behandeld wil worden
6. Maak het verschil in het contact met je klant
7. Goed voorbeeld doet goed volgen; slecht voorbeeld ook
8. Wie buiten wil winnen, moet binnen beginnen
Details
Imprint
Van Duuren ManagementUitgever
Duuren Media, Van
Publicatiedatum
5 april 2016
ISBN
9789089653390
Taal
Nederlands
Speelduur
0 uur 52 min 25 sec
Bestandsgrootte
72 MB
Formaat
mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app
Categorieën
Tags
Over de auteur
Jos Burgers RM (1951) is marketingman in hart en nieren. Met ongeveer tweehonderd presentaties per jaar is Jos Burgers een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.
Jos Burgers RM (1951) is marketingman in hart en nieren. Met ongeveer tweehonderd presentaties per jaar is Jos Burgers een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.