Klantgericht leiderschap
Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid, maar men realiseert zich vaak niet dat leiderschap hier ook een belangrijke rol bij speelt.
€ 14,99
Beschrijving
Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Daarbij worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap.
In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderschap. Hij zoomt daarbij in op de leider zelf. Als leider ben je immers verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur die stimuleert dat iedereen het belang van de klant inziet. Wat moet een leider doen om klantgerichtheid in een organisatie op de kaart te zetten, te faciliteren en te stimuleren? Aan de hand van inspirerende voorbeelden en anekdotes uit de praktijk neemt Sydney je mee langs acht principes die leiders zullen helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur. Een cultuur die zorgt voor enthousiaste klanten én medewerkers. Met inspirerende leiders aan het woord, zoals Bas van der Veldt (AFAS), Bas Hoogland (Landal Greenparks), Malcolm Ross (Disney) en Michael Levie (citizenM).
Details
Imprint
BookoraUitgever
Bookora Media B.V.
Publicatiedatum
21 juni 2019
ISBN
9789462551206
Taal
Nederlands
Speelduur
4 uur 25 min 55 sec
Bestandsgrootte
365 MB
Formaat
mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app
Categorieën
Over de auteur
Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van het boek Klantgericht Leiderschap. Hij heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die uitblinken op het gebied van klantgerichtheid en naar hun leiders.
Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van het boek Klantgericht Leiderschap. Hij heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die uitblinken op het gebied van klantgerichtheid en naar hun leiders.