Klantgericht leiderschap
Klantgericht leiderschap

Klantgericht leiderschap

Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid, maar men realiseert zich vaak niet dat leiderschap hier ook een belangrijke rol bij speelt.

Auteur

Sydney Brouwer

Spreker

Sydney Brouwer

Speelduur

4 uur 25 min

€ 14,99

Beschrijving

Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Daarbij worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap.

In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderschap. Hij zoomt daarbij in op de leider zelf. Als leider ben je immers verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur die stimuleert dat iedereen het belang van de klant inziet. Wat moet een leider doen om klantgerichtheid in een organisatie op de kaart te zetten, te faciliteren en te stimuleren? Aan de hand van inspirerende voorbeelden en anekdotes uit de praktijk neemt Sydney je mee langs acht principes die leiders zullen helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur. Een cultuur die zorgt voor enthousiaste klanten én medewerkers. Met inspirerende leiders aan het woord, zoals Bas van der Veldt (AFAS), Bas Hoogland (Landal Greenparks), Malcolm Ross (Disney) en Michael Levie (citizenM).

Details

Imprint

Bookora

Uitgever

Bookora Media B.V.

Publicatiedatum

21 juni 2019

ISBN

9789462551206

Taal

Nederlands

Speelduur

4 uur 25 min

Bestandsgrootte

365 MB

Formaat

mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app

Categorieën

Over de auteur

Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van het boek Klantgericht Leiderschap. Hij heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die uitblinken op het gebied van klantgerichtheid en naar hun leiders.