€ 14,99
Beschrijving
Je klanten zijn de hele dag online, waar blijf jij? Met dit boek bouw je onweerstaanbare sociale media waarmee je mensen echt bij je onderneming betrekt. Super social verandert de manier waarop je sociale media gebruikt. Niet als iets leuks voor erbij, maar als de basis van je communicatiestrategie. Maak van je onderneming het kloppende hart van een community waar iedereen deel van uitmaakt.
Een must-read met voorbeelden van beproefde strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijke gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn.
Details
Imprint
BookoraUitgever
Bookora Media B.V.
Publicatiedatum
22 juli 2019
ISBN
9789462551350
Taal
Nederlands
Speelduur
5 uur 26 min 58 sec
Bestandsgrootte
449 MB
Formaat
mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app
Categorieën
Over de auteur
Socialemediapionier Elja Daae is consultant, trainer en auteur van de bestseller Bloggen als een pro. Elja helpt ondernemingen om de cultuuromslag naar een open organisatie te maken, socialemediastrategieën te ontwikkelen en de sociale media te kiezen die bij hen passen.
Socialemediapionier Elja Daae is consultant, trainer en auteur van de bestseller Bloggen als een pro. Elja helpt ondernemingen om de cultuuromslag naar een open organisatie te maken, socialemediastrategieën te ontwikkelen en de sociale media te kiezen die bij hen passen.