

Nogal Lange Koekjes
Zo schrijf je voor een merk
Een praktisch luisterboek voor doe-het-zelf-copywriters. Over tekstschrijven in het algemeen. Maar vooral over het schrijven van copy in een toon die echt bij je merk past.
Auteurs
Daniëlle van Hengst, Willemijn Menken
Sprekers
Daniëlle van Hengst, Willemijn Menken
Speelduur
1 uur 3 min 54 sec
€ 9,99
Beschrijving
De 8 belangrijkste onderwerpen in dit luisterboek.
1. WAT IS STERKE COPY?
2. EEN STOOMCURSUS SCHRIJVEN
3. WAAROM EEN STERK MERK EEN TONE-OF-VOICE HEEFT
4. HOE VIND JE EEN TOON DIE KLOPT?
5. HULPMIDDEL: MAAK VAN JE MERK EEN BN'ER
6. U OF JE?
7. DE BOODSCHAP VERANDERT, MAAR JE TOON NIET
8. ZO LEG JE DE TONE-OF-VOICE VAST
Ben je marketeer of contentmanager? Zet je namens je merk posts op Facebook of moet je teksten beoordelen van je reclamebureau? Dan is deze titel precies wat je zoekt. Ben je nog niet zo heel lang copywriter, of kun je wel websites maar nog geen merken bouwen? Ook dan is dit een leerzaam luisterboek.
Details
Imprint
BookoraUitgever
Bookora Media B.V.
Publicatiedatum
17 februari 2020
ISBN
9789462552425
Taal
Nederlands
Speelduur
1 uur 3 min 54 sec
Bestandsgrootte
88 MB
Formaat
mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app
Categorieën
Over de auteur
Copywriters Daniëlle van Hengst en Willemijn Menken leerden elkaar in 2000 kennen bij TBWA\, een reclamebureau voor grote merken en merken die groot willen worden.
Aan de hand van hun (luister)boek Nogal lange koekjes geven Daniëlle en Willemijn overal in Nederland workshops over het schrijven van copy, in precies de goede tone-of-voice. Iets voor jouw merk? Stuur een mail naar nogallangekoekjes@gmail.com.
Copywriters Daniëlle van Hengst en Willemijn Menken leerden elkaar in 2000 kennen bij TBWA\, een reclamebureau voor grote merken en merken die groot willen worden.
Aan de hand van hun (luister)boek Nogal lange koekjes geven Daniëlle en Willemijn overal in Nederland workshops over het schrijven van copy, in precies de goede tone-of-voice. Iets voor jouw merk? Stuur een mail naar nogallangekoekjes@gmail.com.
Copywriters Daniëlle van Hengst en Willemijn Menken leerden elkaar in 2000 kennen bij TBWA\, een reclamebureau voor grote merken en merken die groot willen worden.
Aan de hand van hun (luister)boek Nogal lange koekjes geven Daniëlle en Willemijn overal in Nederland workshops over het schrijven van copy, in precies de goede tone-of-voice. Iets voor jouw merk? Stuur een mail naar nogallangekoekjes@gmail.com.
Copywriters Daniëlle van Hengst en Willemijn Menken leerden elkaar in 2000 kennen bij TBWA\, een reclamebureau voor grote merken en merken die groot willen worden.
Aan de hand van hun (luister)boek Nogal lange koekjes geven Daniëlle en Willemijn overal in Nederland workshops over het schrijven van copy, in precies de goede tone-of-voice. Iets voor jouw merk? Stuur een mail naar nogallangekoekjes@gmail.com.