Luistervoorbeeld

Nogal Lange Koekjes

Zo schrijf je voor een merk
Auteur Daniëlle van Hengst, Willemijn Menken
Voorlezer Daniëlle van Hengst, Willemijn Menken
Speelduur 1u 3m 54s
€ 9,99

Beschrijving

De 8 belangrijkste onderwerpen in dit luisterboek.

1. WAT IS STERKE COPY?
2. EEN STOOMCURSUS SCHRIJVEN
3. WAAROM EEN STERK MERK EEN TONE-OF-VOICE HEEFT
4. HOE VIND JE EEN TOON DIE KLOPT?
5. HULPMIDDEL: MAAK VAN JE MERK EEN BN'ER
6. U OF JE?
7. DE BOODSCHAP VERANDERT, MAAR JE TOON NIET
8. ZO LEG JE DE TONE-OF-VOICE VAST

Ben je marketeer of contentmanager? Zet je namens je merk posts op Facebook of moet je teksten beoordelen van je reclamebureau? Dan is deze titel precies wat je zoekt. Ben je nog niet zo heel lang copywriter, of kun je wel websites maar nog geen merken bouwen? Ook dan is dit een leerzaam luisterboek.

Details

UitgeverBookora
Publicatiedatum 17 februari 2020
ISBN 9789462552425
Taal Nederlands
Speelduur 1u 3m 54s
Bestandsgrootte 88 MB
Formaat mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app

Trefwoorden

Over de auteur
Daniëlle van Hengst

Copywriters Daniëlle van Hengst en Willemijn Menken leerden elkaar in 2000 kennen bij TBWA\, een reclamebureau voor grote merken en merken die groot willen worden.
Aan de hand van hun (luister)boek Nogal lange koekjes geven Daniëlle en Willemijn overal in Nederland workshops over het schrijven van copy, in precies de goede tone-of-voice. Iets voor jouw merk? Stuur een mail naar nogallangekoekjes@gmail.com.

Toon aanbod