

De customer journey in kaart
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs.
Serie
Auteur
Spreker
Speelduur
2 uur 14 min 39 sec
€ 9,99
Beschrijving
De klantenreis die wordt beschreven, is het proces waar een klant doorheen gaat bij een aankoop. Het gaat dus over behoeftes, oriëntatie, overweging, beslissing, aankoop, levering, gebruik etc. En het gaat er vooral over hoe je als leverancier die klant aan je bindt. Uiteraard spelen sociale media hierin een grote rol.
Details
Imprint
BookoraUitgever
Bookora Media B.V.
Publicatiedatum
30 mei 2020
ISBN
9789462552876
Taal
Nederlands
Speelduur
2 uur 14 min 39 sec
Bestandsgrootte
185 MB
Formaat
mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app
Categorieën
Over de auteur
Bart van der Kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over digitale ontwikkelingen, blogt over uiteenlopende onderwerpen en geeft trainingen over customer journeys, sociale media, contentmarketing en digitale trends.
Bart van der Kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over digitale ontwikkelingen, blogt over uiteenlopende onderwerpen en geeft trainingen over customer journeys, sociale media, contentmarketing en digitale trends.