Six Star Service
Six Star Service

Six Star Service

Sydney Brouwer deelt simpele maar doeltreffende inzichten om goede service, ofwel Six Star Service, te verlenen.

Auteur

Sydney Brouwer

Spreker

Sydney Brouwer

Speelduur

3 uur 21 min

€ 14,99

Beschrijving

Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en wild enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service. Service die een onvergetelijke indruk op je klanten achterlaat.

In zijn nieuwe boek Six Star Service deelt Sydney Brouwer simpele maar doeltreffende inzichten om die service te verlenen. Door het volgen van de principes uit dit boek kan iedereen een memorabele beleving creëren voor klanten, collega’s en anderen die zaken doen met een organisatie. Een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om ook een extra stap te zetten voor de klant!

• Maakt een geweldige klantbeleving simpel, concreet en voor iedereen toepasbaar. • Van de auteur van de bestseller Klantgericht Leiderschap.

Details

Imprint

Bookora

Uitgever

Bookora Media B.V.

Publicatiedatum

4 augustus 2020

ISBN

9789462553460

Taal

Nederlands

Speelduur

3 uur 21 min

Bestandsgrootte

276 MB

Formaat

mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app

Categorieën

Over de auteur

Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van het boek Klantgericht Leiderschap. Hij heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die uitblinken op het gebied van klantgerichtheid en naar hun leiders.