Six Star Service
Sydney Brouwer deelt simpele maar doeltreffende inzichten om goede service, ofwel Six Star Service, te verlenen.
€ 14,99
Beschrijving
Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en wild enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service. Service die een onvergetelijke indruk op je klanten achterlaat.
In zijn nieuwe boek Six Star Service deelt Sydney Brouwer simpele maar doeltreffende inzichten om die service te verlenen. Door het volgen van de principes uit dit boek kan iedereen een memorabele beleving creëren voor klanten, collega’s en anderen die zaken doen met een organisatie. Een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om ook een extra stap te zetten voor de klant!
• Maakt een geweldige klantbeleving simpel, concreet en voor iedereen toepasbaar. • Van de auteur van de bestseller Klantgericht Leiderschap.
Details
Imprint
BookoraUitgever
Bookora Media B.V.
Publicatiedatum
4 augustus 2020
ISBN
9789462553460
Taal
Nederlands
Speelduur
3 uur 21 min 13 sec
Bestandsgrootte
276 MB
Formaat
mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app
Categorieën
Over de auteur
Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van het boek Klantgericht Leiderschap. Hij heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die uitblinken op het gebied van klantgerichtheid en naar hun leiders.
Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en auteur van het boek Klantgericht Leiderschap. Hij heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die uitblinken op het gebied van klantgerichtheid en naar hun leiders.