De online marketingmachine
De online marketingmachine

De online marketingmachine

Wat elke ondernemer moet weten over online marketing

Van den Belt voegt alle onderdelen van online marketing samen tot een ijzersterke, geoliede machine. Met een goed ingerichte website, slimme contentmarketing, blogs en e-mailmarketing trek je de juiste klanten.

Auteur

Bart van den Belt

Spreker

Bart van den Belt

Speelduur

3 uur 33 min

€ 14,99

Beschrijving

Je bent een kei in je vak en hebt je klanten echt iets te bieden, daarom ben je zelfstandig ondernemer geworden. Je hebt een prachtige website met professionele foto’s en leuke teksten, en hebt al je relaties daarop geattendeerd. Maar het blijft stil ...

Bart van den Belt maakte precies hetzelfde mee en liet het er niet bij zitten. De afgelopen tien jaar verdiepte hij zich in alle aspecten van online marketing en ontwikkelde een strategie waarmee hij een stabiele stroom van klanten trekt en verzekerd is van goede inkomsten.

In De online marketingmachine laat Van den Belt stap voor stap zien hoe je alle onderdelen van online marketing samenvoegt tot een ijzersterke, geoliede machine. Met een goed ingerichte website, slimme contentmarketing, blogs en e-mailmarketing trek je de juiste klanten, die weer nieuwe klanten aanbrengen. De online marketingmachine zorgt voor omzet, groei en vrijheid.

Details

Imprint

Bookora

Uitgever

Bookora Media B.V.

Publicatiedatum

15 november 2018

ISBN

9789463270281

Taal

Nederlands

Speelduur

3 uur 33 min

Bestandsgrootte

293 MB

Formaat

mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app

Categorieën

Over de auteur

Bart van den Belt (1984) is trainer en ondernemer en gepassioneerd om een verschil te maken. Na jarenlang als entertainer gewerkt te hebben heeft hij 2010 de switch gemaakt naar inhoud. Inmiddels combineert Bart presentaties, trainingen en seminars met humor en interactie. Zo blijft de boodschap hangen.

Bart gelooft dat mensen het belangrijkste goed zijn binnen een organisatie. En dus loont het de moeite om te leren hoe je het beste uit jezelf kunt halen zodat je waarde kunt gaan toevoegen aan je omgeving. Het loslaten van beperkende overtuigingen, verhalen die ons zijn aangeleerd is daarbij van enorm belang.

Als je inzicht krijgt in de verhalen die je jezelf vertelt en die je beperken om te worden wie je kunt zijn dan kun je andere keuzes maken. Keuzes om te geloven in de mogelijkheden van jezelf, je collega’s of je medewerkers. Om uit te spreken hoe waardevol iemand voor je is. Om de dingen anders aan te gaan pakken zodat je andere resultaten krijgt.

Om succesvol om te kunnen gaan met veranderingen en tegelijkertijd enthousiast te blijven is het volgens Bart van den Belt belangrijk om te leren van het verleden, een visie te hebben voor de toekomst en om te genieten van vandaag en ervoor te kiezen om in actie te komen voor morgen.