De vier
Het verborgen DNA van Amazon, Facebook, Google en Apple
Amazon, Apple, Facebook, en Google zijn 4 van de invloedrijkste bedrijven ter wereld. Bijna iedereen denkt te weten hoe ze dat geworden zijn. Bijna iedereen heeft het fout. Scott Galloway deconstrueert de strategieën die schuilgaan onder het glanzende oppervlak.
€ 13,99
Beschrijving
Amazon, Apple, Facebook, en Google zijn vier van de invloedrijkste bedrijven ter wereld.
Bijna iedereen denkt te weten hoe ze dat geworden zijn.
Bijna iedereen heeft het fout.
Over De vier is de laatste twintig jaar ongelooflijk veel geschreven. Niemand beschrijft hun macht en fenomenale succes zo inzichtelijk als Scott Galloway.
Hij gaat op zoek naar antwoorden op een aantal fundamentele vragen: - Hoe is het De vier gelukt ons leven zo te infiltreren dat ze bijna onmogelijk te vermijden (of te boycotten) zijn?
- Waarom vergeeft de beurs ze zondes die andere bedrijven zouden verwoesten?
- Is er, in hun race om als eerste het bedrijf te worden dat een biljoen dollar waard is, nog iemand die de strijd met ze kan aangaan?
Op zijn eigen unieke manier, die hem ook een van de meest gevierde business-professoren heeft gemaakt, deconstrueert hij de strategieën van De vier die schuilgaan onder het glanzende oppervlak. Hij laat zien hoe zij – met een niet te evenaren snelheid en bereik – onze fundamentele emotionele behoeftes manipuleren die ons al sinds de oertijd drijven. En hij onthult hoe je deze inzichten kunnen toepassen voor de groei van je eigen bedrijf of carrière.
Of je nu de concurrentie met ze wilt aangaan, zaken met ze wilt doen of gewoon in de wereld wilt leven die zij domineren, je moet De vier begrijpen.
Details
Imprint
Lev.Uitgever
Bruna Uitgevers B.V., A.W.
Publicatiedatum
26 oktober 2018
ISBN
9789046172438
Taal
Nederlands
Speelduur
9 uur 6 min 10 sec
Bestandsgrootte
500 MB
Formaat
mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app
Categorieën
Tags
Over de auteur
Scott Galloway (1964) is professor aan de Stern School of Business van New York University en geeft colleges over merkstrategie en digitale marketing aan tweedejaars mba-studenten. Hij is een serial entrepreneur die negen bedrijven heeft opgericht, waaronder L2, Red Envelope en Prophet.
Scott Galloway (1964) is professor aan de Stern School of Business van New York University en geeft colleges over merkstrategie en digitale marketing aan tweedejaars mba-studenten. Hij is een serial entrepreneur die negen bedrijven heeft opgericht, waaronder L2, Red Envelope en Prophet.