

Hoe krijg ik ze zover?
Draagvlak zonder dwang
Jan van Setten vertelt in zijn klassieker ‘Hoe krijg ik ze zover?’ hoe je je medewerkers met glashelder management door de verschillende fases van gedragsverandering heen krijgt.
€ 12,99
Beschrijving
VERWARREND EENVOUDIG
Jan van Setten vertelt in zijn klassieker Hoe krijg ik ze zover? hoe je je medewerkers met glashelder management door de verschillende fases van gedragsverandering heen krijgt. Hoe je mensen op een natuurlijke wijze betrokken maakt. Hoe je weerstand herkent en weerlegt. Hoe je respectvol afscheid neemt als het echt niet werkt.
JE LOOPT VOOROP
Stel, je zit in een belangrijk veranderproces. Als ‘trekker’ van de gedragsverandering heb je een duidelijke visie en een helder plan voor de toekomst. Je loopt stevig vóór de troepen uit.
…MAAR WIE VOLGT?
Je medewerkers wachten af en blijven maar vragen stellen. Je geduld wordt danig op de proef gesteld. Hoe krijg je ze mee?
HOU DE AANSLUITING
Gedragsverandering is een fragiel proces dat in een aantal natuurlijke fases verloopt. Elke fase heeft tijd nodig en stelt specifieke eisen aan jou als (bege)leider. Als je te snel gaat, verlies je de aansluiting (met onbegrip, cynisme en weerstand tot gevolg); ga je te langzaam, dan mis je kansen.
Van Setten koppelt met humor fundamentele inzichten aan herkenbare praktijksituaties. Laat je inspireren om het roer in handen te nemen, op een manier die gewaardeerd wordt door medewerkers, collega’s en klanten – zelfs door je familie en vrienden.
Details
Imprint
Business ContactUitgever
Atlas Contact, Uitgeverij
Publicatiedatum
5 november 2018
ISBN
9789047012658
Taal
Nederlands
Speelduur
5 uur 7 min 27 sec
Bestandsgrootte
281 MB
Formaat
mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app
Categorieën
Tags
Over de auteur
Jan van Setten MBA is een veelgevraagd spreker, (management)coach en entertrainer op de terreinen (persoonlijk) leiderschap, klantgerichtheid en organisatieverandering.
Jan van Setten MBA is een veelgevraagd spreker, (management)coach en entertrainer op de terreinen (persoonlijk) leiderschap, klantgerichtheid en organisatieverandering.