Luistervoorbeeld

Help de klant beslissen! Deel 1

Effectieve tips voor verkopers
Auteur Peter Kweekel
Voorlezer Peter Kweekel, Jeroen Krijt, Paul Cornelissen
Speelduur 1u 7m 58s
€ 11,99

Beschrijving

Herken je dit? Je zit bij een klant en het gesprek loopt niet. Je weet het probleem van de klant niet helder te krijgen. Jij bent veel meer aan het woord dan de klant. Je ervaart veel weerstand bij de klant. Je klant wil geen vervolgafspraak. Ten einde raad overweeg je een ander vak te kiezen.

Dan is het maar goed dat je dit luisterboek hebt gekocht! De audiofragmenten helpen je betere vragen te stellen, waardoor jij en je klant op dezelfde golflengte komen. Je leert hiermee snel het probleem van de klant, waarvoor jij een oplossing biedt, helder te krijgen. Je leert om vertrouwen bij je klant te wekken, waardoor hij geneigd is je meer opdrachten te gunnen. Je leert om met weerstanden om te gaan door de klant beter te adviseren. Kortom, Help de klant beslissen! zorgt ervoor dat je een succesvol verkoper wordt en meer rendement haalt uit je verkoopgesprekken.

Eerste deel

Inhoud
1. Inleiding
2. Eerste gesprek verkoper IT Solutions met Hypotheekwinkel
3. Analyse en terugkoppeling door Peter Kweekel van S&CI
4. Uitleg SKEN-vragentechniek
5. Tweede gesprek verkoper IT Solutions en Hypotheekwinkel
6. Analyse en terugkoppeling door Peter Kweekel
7. Gesprek verkoper IT Solutions met IBK
8. Analyse en terugkoppeling door Peter Kweekel

Details

ImprintUitgeverij SWP
UitgeverSWP
Publicatiedatum 21 augustus 2014
ISBN 9789088503658
Taal Nederlands
Speelduur 1u 7m 58s
Bestandsgrootte 58 MB
Formaat mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app

Trefwoorden

Over de auteur
Photo Peter Kweekel
Peter Kweekel

Peter Kweekel (1963) heeft zijn sporen ruimschoots verdiend als topverkoper, trainer en adviseur. In het boek Waarom klanten wel!! Bij mij kopen deelt hij zijn praktijkervaringen met verkooptechnieken en verkoopgesprekken. Tevens heeft hij een luisterboek uitgebracht onder de titel Help de klant beslissen.

Peter Kweekel heeft zijn verkoopervaring opgedaan in de ICT-branche en heeft daarna diverse functies gehad als verkoopdirecteur. De opgedane ervaring heeft hij tot uitdrukking laten komen in een 40-tal trainingen. Deze trainingen worden geleverd door meerdere trainers binnen het bedrijf Sales and Communication Improvement, waar Peter directeur van is.

Toon aanbod