

Help de klant beslissen! Deel 2
effectieve tips voor verkopers
Dit luisterboek traint verkopers bij het overwinnen van weerstand bij de klant. Door de juiste vragen stellen win je het vertrouwen en verkoop je meer. Deel 2 van 2.
€ 10,99
Beschrijving
Herken je dit? Je zit bij een klant en het gesprek loopt niet. Je weet het probleem van de klant niet helder te krijgen. Jij bent veel meer aan het woord dan de klant. Je ervaart veel weerstand bij de klant. Je klant wil geen vervolgafspraak. Ten einde raad overweeg je een ander vak te kiezen.
Dan is het maar goed dat je dit luisterboek hebt gekocht! De audiofragmenten helpen je betere vragen te stellen, waardoor jij en je klant op dezelfde golflengte komen. Je leert hiermee snel het probleem van de klant, waarvoor jij een oplossing biedt, helder te krijgen. Je leert om vertrouwen bij je klant te wekken, waardoor hij geneigd is je meer opdrachten te gunnen. Je leert om met weerstanden om te gaan door de klant beter te adviseren. Kortom, Help de klant beslissen! zorgt ervoor dat je een succesvol verkoper wordt en meer rendement haalt uit je verkoopgesprekken.
Deel 2.
Inhoud
1. Gesprek verkoper RH hotels met trainingbureau Van Dijk
2. Analyse en terugkoppeling door Peter Kweekel
3. Hoe ga je om met tegenwerpingen?
4. Uitleg omgaan met tegenwerpingen
5. Tegenwerping: waarom moet ik voor jou kiezen?
6. Terugkoppeling en analyse door Peter Kweekel
7. Tegenwerping: de concurrent kan het ook!
8. Tegenwerping: TE DUUR!
Details
Imprint
SWP, Uitgeverij B.V.Uitgever
SWP, Uitgeverij B.V.
Publicatiedatum
3 juli 2012
ISBN
9789088503665
Taal
Nederlands
Speelduur
0 uur 44 min 34 sec
Bestandsgrootte
37 MB
Formaat
mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app
Categorieën
Over de auteur
Peter Kweekel (1963) heeft zijn sporen ruimschoots verdiend als topverkoper, trainer en adviseur. In het boek Waarom klanten wel!! Bij mij kopen deelt hij zijn praktijkervaringen met verkooptechnieken en verkoopgesprekken. Tevens heeft hij een luisterboek uitgebracht onder de titel Help de klant beslissen.
Peter Kweekel heeft zijn verkoopervaring opgedaan in de ICT-branche en heeft daarna diverse functies gehad als verkoopdirecteur. De opgedane ervaring heeft hij tot uitdrukking laten komen in een 40-tal trainingen. Deze trainingen worden geleverd door meerdere trainers binnen het bedrijf Sales and Communication Improvement, waar Peter directeur van is.
Peter Kweekel (1963) heeft zijn sporen ruimschoots verdiend als topverkoper, trainer en adviseur. In het boek Waarom klanten wel!! Bij mij kopen deelt hij zijn praktijkervaringen met verkooptechnieken en verkoopgesprekken. Tevens heeft hij een luisterboek uitgebracht onder de titel Help de klant beslissen.
Peter Kweekel heeft zijn verkoopervaring opgedaan in de ICT-branche en heeft daarna diverse functies gehad als verkoopdirecteur. De opgedane ervaring heeft hij tot uitdrukking laten komen in een 40-tal trainingen. Deze trainingen worden geleverd door meerdere trainers binnen het bedrijf Sales and Communication Improvement, waar Peter directeur van is.