

De Marketingbox
Serie met 10 delen
Alles wat nodig is voor een marketingplan: van internetmarketing tot marketingcommunicatie, van marktonderzoek tot innovatie. Serie met 10 delen.
Serie
Auteurs
Kris Brees, Yousri Mandour, Dorien van der Heijden, Rob Beltman
Spreker
Speelduur
11 uur 9 min 24 sec
€ 195,01
Beschrijving
In de huidige concurrentiegevoelige en klantgedreven wereld kan niemand meer om marketing heen. Commercieel denken en doen is tegenwoordig vereist binnen alle lagen van de organisatie. Binnen elke organisatie zijn een marktgerichte strategie en de uitwerking op praktisch detailniveau een vereiste. De Marketingbox beslaat dit gehele marketingveld: van internetmarketing tot marketingcommunicatie, van marktonderzoek tot innovatie. De eerste aflevering behandelt het vaststellen van de strategische uitdagingen en het samenstellen van een marketingplan. De volgende negen afleveringen zijn praktische vertaalslagen voor diverse deelgebieden van de strategie. Hierbij krijgt u de instrumenten aangereikt die de hedendaagse marketeer ter beschikking staan. De reeks staat onder redactie van ICSB Marketing en Strategie.
De Marketingbox bevat de volgende tien delen, elk met de volledige tekst als pdf-bestand:
1. Marketingstrategie en planning (2 delen)
2. Internetmarketing
3. Innovatie: van idee tot introductie
4. Relatiemarketing en CRM>
5. Merkenmanagement
6. Marktonderzoek
7. Multichannel management
8. Marketingcommunicatie
9. Beleveniseconomie
10. Marketing performance
De delen zijn ook als losse luisterboeken beschikbaar.
Details
Imprint
MainpressUitgever
Mainpress
Publicatiedatum
5 december 2008
ISBN
8719244141883
Taal
Nederlands
Speelduur
11 uur 9 min 24 sec
Bestandsgrootte
537 MB
Formaat
mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app