Luistervoorbeeld

Maak een fan van uw klant

Een revolutie in dienstverlening
Auteur Ken Blanchard, Sheldon Bowles
Voorlezer Ben Maasdam
Speelduur 2u 29m 59s
€ 14,99

Beschrijving

'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.' Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Blanchard bekende parabelvorm verteld.

Ken Blanchard en Sheldon Bowles geven u eenvoudige maar doeltreffende aanwijzingen hoe u een visie kunt ontwikkelen, hoe u leert wat de klant precies wil en hoe u effectieve regels kunt instellen zodat het programma om van klanten enthousiaste fans te maken een blijvend succes wordt.

De luisterboeken van Business Contact voorzien in de grote behoefte van mensen in het bedrijfsleven om – met name in de auto – kennis te nemen van de beste managementliteratuur. De parabels van Ken Blanchard bieden een bijzondere combinatie van entertainment en informatie, die uitermate geschikt is voor dit medium.

Details

ImprintUitgeverij BusinessContact
UitgeverAtlasContact
Publicatiedatum 7 september 2013
ISBN 9789047006961
Taal Nederlands
Speelduur 2u 29m 59s
Bestandsgrootte 109 MB
Formaat mp3 download en geschikt voor de Luisterrijk app

Trefwoorden

Over de auteur
Photo Ken Blanchard
Ken Blanchard

Ken Blanchard (1939) is president-directeur van de Ken Blanchard Companies in Californië. Zijn bekendste boek is De One Minute Manager, waarvan er wereldwijd meer dan 12 miljoen exemplaren zijn verkocht. Hij heeft vele prijzen gewonnen voor zijn aandeel op het gebied van management en leiderschap. The National Speakers Association beloonde hem met de hoogste prijs, de "Council of Peers Award of Excellence".

Toon aanbod